Zwiększ zasięg i liczbę konwersji dzięki wydawcom CSS
Google Shopping stanowi usługę, dzięki której użytkownicy mogą w wynikach wyszukiwania wyświetlić konkretne produkty, a bezpośrednio w wyszukiwarce widzą oprócz małego obrazka także ceny danych produktów, co umożliwia im na podjęcie szybszej i bardziej efektywnej decyzji. Wiele sklepów internetowych prowadzi promocję poprzez Google Shopping we własnym zakresie, ale tylko nieliczni korzystają z usług zewnętrznych wydawców CSS. Skrót CSS wywodzi się z wyrazu Comparison Shopping Service (CSS). Są to strony, porównujące produkty poszczególnych sklepów internetowych na podstawie ich ceny i innych parametrów. Użytkownicy tych stron są następnie przekierowani na stronę reklamodawcy. Tacy wydawcy CSS mogą kampanie produktowe przygotować zamiast Ciebie i zdobyć dla Ciebie wystarczającą liczbę odwiedzających.
Dlaczego powinienem włączać zewnętrznego wydawcę CSS?
Nasuwa się od razu kilka powodów, dlaczego przyłączyć zewnętrznego wydawcę CSS:
- Zewnętrzny wydawca CSS potrafi zapewnić zwiększenie widoczności Twoich produktów. Wydawcy CSS dostosują tytuły i opisy reklam, nie chodzi, więc tylko proste dublowanie.
- W ramach współpracy z wydawcami CSS poprzez sieć afiliacyjną płacisz tylko za konwersję, czyli możesz być pewien, że płacisz tylko za wyniki, a nie za kliknięcia.
- Wzrasta szansa, że użytkownik kliknie twoją reklamę lub reklamę wydawcy, zamiast reklamy Twojej konkurencji.
- Potrafisz uzyskać więcej wyświetleń, kliknięć, a tym samym większe obroty, osiągając dostatecznych ruch.
Ile kosztuje współpraca z zewnętrznym wydawcą CSS?
Większość firm oferujących usługi wydawcy CSS wymaga uiszczenia pewnej opłaty miesięcznej za usługę, cenę jednak ustala każdy wydawca indywidualnie. Jednak przy współpracy poprzez sieć afiliacyjną wystarczy tylko na to pozwolić, a nasi wydawcy ruszą do pracy. Płacisz tylko za konwersję, co oznacza, że jako reklamodawca nie ponosisz żadnego ryzyka.
Czy taka współpraca nie spowoduje wzrost kosztów mojej istniejącej kampanii Google Shopping?
Nie, w przypadku Google Shopping nie grozi zwiększenie kosztów bidu jak w przypadku tradycyjnego PPC, ponieważ Google nie traktuje reklamy wydawców CSS jako konkurencyjne oferty. Jeżeli przykładowo użytkownik szuka butów do biegania, jeden konkretny model oferowany przez dany sklep internetowy może być wyświetlony w usłudze reklamowej A, drugi model w usłudze reklamowej B. Kwota CPC zapłacona przez zwycięską usługę CSS nawet w takim przypadku nie wzrośnie, ponieważ reklamodawca nigdy nie jest obciążony ceną w wysokości własnej oferty stojącej wobec drugiej własnej ofercie własnego sklepu internetowego. Wydawcy Ci w takim układzie rzeczy nie podnoszą cenę za kliknięcie, jedynie konkurencyjne sklepy internetowe mogą podnieść cenę.
Czy mogę zaakceptować więcej wydawców CSS?
Tak, ponieważ zyskasz w ten sposób większy zasięg i płacisz zawsze tylko za konwersję!
W przypadku zainteresowania przyłączeniem wydawców CSS poprzez Dognet, prosimy o kontakt pod adresem hello@dognet.com i chętnie poradzimy jak dalej postępować.