Technologia i innowacje

Światowe rozwiązanie techniczne Post Affiliate Network

Dognet korzysta z światowego rozwiązania technicznego od słowackiej firmy Quality Unit. Z tego rozwiązania korzystają stówki sieci afiliacyjnych na całym świecie. Post Affiliate Network ma obecnie powyżej 650 klientów na całym świecie, którzy mają swoje własne sieci afiliacyjne z tysiącami reklamodawców i dziesiątkami tysięcy partnerów.

(Tradycyjnie) Stany Zjednoczone mają największą reprezentację z ponad 30%. Kolejne miejsca zajmują kraje Unii Europejskiej (Francja, Włochy, Wielka Brytania, Niemcy i Szwajcaria) oraz kraje azjatyckie (Chiny, Tajwan, Singapur), które stopniowo zyskują coraz większy udział.

Andrej Saxon, Quality Unit

Dlaczego nie zdecydowaliśmy się na „własne“ rozwiązanie albo inny system?

Rozwiązanie słowackie

Cały system rozwija się na Słowacji od wielu lat.

100% wsparcie

Jeśli pojawi się problem techniczny, natychmiast go razem rozwiązujemy. Nie trzeba na kogokolwiek czekać.

Gotowe i dobrze ustawione procesy

System został dobrze opracowany i zawiera wszystko, czego potrzebujemy w profesjonalnej sieci.

Wspólny rozwój

Ściśle współpracujemy z Quality Unit nad rozwojem systemu i jego postępem.

API

System posiada bardzo wysokiej jakości API, na którym zbudowaliśmy własne moduły i funkcje.

Stabilność

System działa obecnie w wysokiej jakości rozwiązaniu w chmurze, a wszelkie przestoje są minimalne.

Tracking

Metody trackingu są bardzo niezawodne i funkcjonują za pomocą kilku technologii – wszystko w celu uzyskania najwyższej możliwej niezawodności.

i wiele więcej

Więcej informacji o systemie Post Affiliate Pro znajdziesz na ich stronie www.postafffiliatepro.com

Aktywny nadzór również za pomocą narzędzia Qtracker

Sieć Dognet od początku została zbudowana na przejrzystości i również aktywnie dbamy o jakość trafficu naszych wydawców. To nie można powiedzieć o wszystkich sieciach, w ramach niektórych osobnych programów reklamodawca musi wszystko nadzorować sam. Jako rozszerzenie Post Affiliate Network opracowaliśmy Qtracker, który automatycznie sprawdza całą sieć 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Monitoruje anomalie i pomaga menedżerom afiliacyjnym nadzorować jakość.

 

Qtracker pomaga szybko i skutecznie monitorować anomalie tam, gdzie menedżer afiliacyjny nie potrafiłby odkryć ich ręcznie w porę. Cokolwiek niestandardowe odkryje w ciągu godzin, i nie w tygodniach lub miesiącach. Albo dopiero wtedy kiedy reklamodawca na to zwróci uwagę.

Ondrej Takáč

Product & Project Manager

Funkcjonalności dla małych i dużych programów afiliacyjnych

System jest zbudowany modułowo – kto chce zarządzać systemem w prosty sposób, ma prosty system. Kto chce mieć system na wysokim poziomie z funkcjonalnościami, jesteśmy przygotowani. Zależy tylko to od tego, jak do tego podchodzi reklamodawca.

Podstawowe funkcjonalności

  • Ocena odwiedzin – trendy, odsyłające strony, szczegółowe statystyki.
  • Ocena konwersji – zatwierdzanie i odrzucanie.
  • Administracja banerami – różne rodzaje banerów.
  • Nadzór podstawowy rozwoju ze strony affiliate menedżera – zgodność z zasadami programu partnerskiego.
  • Różne poziomy prowizji dla różnych typów wydawców.
  • Nie korzystamy z systemu kredytowego, nie wystawiamy faktury, dopóki nie zostaną osiągnięte wyniki.
  • Automatyczne powiadomienia do oceny sprzedaży.
  • Reklamodawca nie musi zatwierdzać konwerzje odrazu. Akceptujemy fakt, że niektóre zamówienia realizują się dłużej.

Zaawansowane funkcjonalności

  • Automatyzacja oceny poprzez import API lub CSV
  • Szczegółowe śledzenie konwersji i wydawców
  • Interny katalog wydawców dla pozyskiwania
  • Ręczne zatwierdzanie wydawców w programie partnerskim
  • Komunikacja masowa z wydawcami w programie partnerskim
  • Grupy prowizyjne wydawców oraz ich ustawienie
  • Możliwość uzgodnienia różnych warunków dla wydawców
  • Różne wynagrodzenia prowizyjne według kategorii e-sklepu
  • Możliwość kompletnego zarządzania programu
  • Przy dużych obrotach i autonomii programu możliwe jest negocjowanie obniżonych opłat sieciowych
  • Trackowanie nowego vs starego klienta.

Jeśli reklamodawca potrzebuje coś „extra“ jesteśmy gotowi działać.