W ramach ekspansji sieci dla nas ważne tworzyć i uczyć nowych wydawców. To dla naszych reklamodawców kluczowe – mieć dobrych wydawców. Z tego powodu w ostatnich latach wydaliśmy 6 publikacje mające na celu wspieranie wydawców. Zdajemy sobie sprawę, że w ten sposób pomagamy również konkurencji, natomiast ktoś to robić musi. To robimy to my. Z punktu widzenia poniesionych kosztów to nie jest korzystne dla nikogo. Dla nas też nie. Jednak uważamy, że to przyszłość, za którą będziemy walczyć dla reklamodawców i wydawców.
Ostatnia publikacja przerosła oczekiwania. Pierwsza książka miała około 120 stron. Nad ostatnią książką pracowało powyżej 40 blogerów i ekspertów na marketing online a zawiera 400 wspaniałych stron. To jest to co ruszy rynek do przodu. To jest to co zrobi marketing afiliacyjne jeszcze bardziej efektywny. To jest to co robimy dla całego rynku.