FAQ – Najczęściej zadawane pytania

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Podstawowe pytania

Kim jest reklamodawca?

Reklamodawca to firma, która chce zwiększyć sprzedaż. Może to być sklep internetowy, instytucja finansowa lub inna usługa online.

Kupiec jest skłonny ponieść opłatę (prowizję) komuś, kto zdobędzie dla niego nowych klientów. Prowizja może być określona w procentach (na przykład 5% od kwoty zamówienia) lub jako stała kwota określona w euro (na przykład 3 € za zapisanie się do newslettera lub wypełnienie formularza). Można go również łączyć (8% od kwoty zamówienia + 1 € za zapisanie się do newslettera).

Kim jest wydawca?

Wydawcą jest firma lub osoba fizyczna, która chce zarabiać, promując inne firmy i ich usługi/produkty.
Mogą być to na przykład blogerzy, którzy zamieszczają baner na swoim blogu. Zarabiają oni pieniądze dzięki kliknięciu w reklamę i dokonaniu zakupu (lub innej akcji) na stronie sprzedawcy – za którą bloger otrzymuje prowizję.

FAQ - Reklamodawca

Jakie warunki powinienem spełnić?

W podstawowym bezpłatnym pakiecie, w którym kupujący płaci tylko prowizję, akceptujemy tylko płatników podatku VAT, którzy mają projekt działający przez ponad rok i którzy mają co najmniej 200 zamówień miesięcznie. Aby złożyć wniosek, wypełnij formularz rejestracji dla sprzedawców, a my skontaktujemy się z Tobą, w sprawie naszej oferty.

Co powinienem zrobić, aby wyświetlić moją ofertę wśród kampanii?

Najpierw musimy sprawdzić twój projekt, czy kwalifikuje się do dołączenia do platformy. Model partnerski nie jest dla wszystkich, dlatego prosimy o wypełnienie naszego formularza rejestracji .

Integracja polega na wdrażaniu kodów śledzenia w witrynie, dostarczaniu banerów, kanałów XML (w przypadku e-sklepów) i opisu kampanii.

Jakie są koszty związane z rejestracją?

Sprzedawcy rejestrują się za pomocą formularza rejestracji . Po jej przesłaniu sprawdzamy Twoje zgłoszenie i wracamy do Ciebie z naszą ofertą. Możemy zaimplementować kampanię za darmo, lub też proponujemy inne rozwiązanie, jeśli kampania bezpłatna nie jest możliwa.

FAQ - Wydawca

Jakie warunki powinienem spełnić?

Kiedy rejestrujesz się jako wydawca, powinieneś już mieć uruchomiony projekt online. Dzięki rejestracji otrzymujesz uprawnienia do rozpoczęcia korzystania z naszych kampanii. Cała lista jest dostępna także dla niezarejestrowanych użytkowników w sekcji Kampanie . Aby złożyć wniosek, po prostu wypełnij wszystkie pola podczas rejestracji.

Jakie koszty są związane z rejestracją?

Nie ma absolutnie żadnych kosztów. Rejestracja i korzystanie z kampanii jest całkowicie bezpłatne.

Nie mam jeszcze strony internetowej, jak mogę się zgłosić?

Bez posiadania uruchomionej strony internetowej, nie ma sensu, aby się rejestrować. Wszystkie kampanie i ich warunki można znaleźć w sekcji Kampanie .

Czy mogę promować ofertę na wielu stronach?

Tak. Nie musisz rejestrować się kilka razy, aby uruchomić ofertę na różnych stronach. Korzystając z jednego konta, możesz promować ofertę na nieograniczonej liczbie stron internetowych. Wszystkie te strony jednak, muszą spełniać warunki konkretnej kampanii i naszej sieci.

</ span>

Mogę promować oferty w sieciach społecznościowych?

Tak. Musisz jednak upewnić się, że nie jest to spam. Jeśli stwierdzimy, że jesteś „spamerem” (w sieciach społecznościowych lub w innych miejscach), Twoje konto może zostać zablokowane.

</ span>

Na wypadek, gdyby ktoś kliknął mój link partnerski, powinien on natychmiast dokonać zakupu, abym dostał prowizję?

Nie, nie musi. Odwiedzający może przeglądać stronę reklamodawcy i opuścić ją bez dokonywania zakupu (lub innej czynności). Jeśli wróci w ciągu 30 dni (długość życia ciasteczek może się różnić w przypadku różnych kampanii) i podejmie działania (zakup, wypełnienie formularza itd.), prowizja zostanie Ci przydzielona.

</ span>

Jeśli kampania jest tylko zaproszeniem, w jaki sposób mogę się o nią ubiegać?

W panelu admina wśród kampanii znajdziesz dokładnie takie, które są dostępne tylko dla zaproszonych wydawców. Aby otrzymać zaproszenie, kliknij przycisk „Apply for this campaign”, a następnie poczekaj na e-mail potwierdzający.

poziadat-o-pridanie

Dlaczego moja prowizja natychmiast została odrzucona?

W większości przypadków prowizja jest odrzucana z powodu duplikatu. Takie transakcje mają zwykle identyczny ID zamówienia z kilkusekundowym opóźnieniem pomiędzy nimi i tym samym adresem IP. W przypadku formularzy internetowych może to być spowodowane ponownym zgłoszeniem lub spamem.

Przykład:
3 zamówienia z identycznym ID, krótko po sobie z identyczną kwotą. Pierwsze zamówienie oczekuje na zatwierdzenie, dwa pozostałe zostały odrzucone automatycznie.

zamietnuta-provizia

Jak długo trwa proces zatwierdzania?

Proces zatwierdzenia trwa zwykle miesiąc. W przypadku sklepów internetowych może to zająć jeszcze więcej (towary muszą zostać wysłane i opłacone). Każdego miesiąca otrzymujemy raport od naszych reklamodawców, na podstawie którego zatwierdzamy lub odrzucamy prowizje, ewentualnie przypisujemy bonusy (na przykład przy otwieraniu rachunku bankowego lub przy ubieganiu się o kredyt). Szczegółowy opis procesu zatwierdzania można znaleźć w przypadku każdej kampanii.

Jak mogę się dowiedzieć, czy otrzymałem bonus za sprzedaż?

Co miesiąc otrzymujemy raport od naszych reklamodawców, na podstawie którego przydzielamy bonusy (na przykład przy otwieraniu rachunku bankowego lub przy ubieganiu się o kredyt).

Przykład:
Jeśli przyprowadziłeś nowego klienta do mBanku, otrzymasz prowizję w wysokości 5 €. Jeśli rachunek bankowy został otwarty, prowizja zmieni się z 5 € na 19 € (w ten sposób przypisujemy premię w wysokości 14 € za sprzedaż).

Jak mogę się dowiedzieć, czy opublikowałem poprawny link / baner?

Kliknij link / baner na swojej stronie, a następnie sprawdź w panelu admina, czy kliknięcie zostało zarejestrowane (w „Raporty” – „Lista kliknięć”).

Dane są aktualizowane co 25 sekund, dlatego nie popadaj w panikę jeśli kliknięcie nie będzie natychmiast widoczne.

Czy mogę zmienić link i skierować go na inną podstronę, na przykład do konkretnego produktu?

Tak.

Przykład:
Wybrałeś kampanię topánky.sk. Standardowy link będzie wyglądać tak: http://www.topanky.sk/?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=db2af2ac. Jednak link wskazuje na stronę główną, a chcesz wskazać konkretny produkt lub kategorię. W takim przypadku wybierz link, do którego chcesz skierować użytkownika, na przykład: http://www.topanky.sk/23-star-pes-v-nudzi-man-n372015-606010 a na końcu po prostu wpisz swój kod.
Wynik będzie następujący: http://www.topanky.sk/23-star-pes-v-nudzi-man-n372015-606010?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=db2af2ac

Co się stanie, jeśli ten sam klient kliknie link dwóch różnych wydawców?

Zasada brzmi: ostatnie kliknięcie wygrywa.

Wydawca, który doprowadził klienta do ostatecznego zakupu, otrzymuje prowizję.

Fakturowanie

Jak mogę zażądać wypłaty?

Aby otrzymać wypłatę, musisz mieć co najmniej 100 € zatwierdzonych prowizji.

Aby zażądać wypłaty, po prostu kliknij „Request payment” w panelu admina, który znajdziesz w sekcji Reports – Payouts to me.

 

Następnie należy poczekać na e-mail z powiadomieniem i dalszymi instrukcjami.

Jaki jest proces wypłaty?

Firmy i zarejestrowane osoby prowadzące działalność na własny rachunek wystawiają standardową fakturę, która zostanie wypłacona krótko po przesłaniu. Wszystkie prowizje w sieci nie zawierają podatku VAT. Jeśli twoja firma nie jest zarejestrowana na Słowacji lub w Czechach, powinieneś wystawić fakturę bez podatku VAT, nawet jeśli jesteś płatnikiem VAT (my zapłacimy VAT na miejscu). </ span>
Dane do faktury znajdziesz w e-mailu z powiadomieniem;)


Kampanie dostępne w naszej sieci: