Stań się reklamodawcą

Poprzez programy partnerskie zwiększyliśmy obroty naszych 0 reklamodawców nawet o 30%. Do tej pory zapewniliśmy 0 konwersji przy całkowitym obrocie przekraczającym 0 €. Poprzez sieć dotrzecie do tysięcy czasopism, blogów, katalogów, influencerów. I to wszystko poprzez system prowizyjny, bez opłat za kliknięcia lub wyświetlenia.

CHCĘ STAĆ SIĘ REKLAMODAWCĄ

Jakie korzyści może przynieść marketing afiliacyjny?

Każdy sklep internetowy znajdzie się w sytuacji, kiedy już wydawać pieniądze na PPC, RTB albo Facebooka nie warto. To akurat odpowiedni moment spróbować marketing afliciacjyny, który otwiera nowe możliwości.

Działanie 4home w sieci afiliacyjnej Dognet na rynku słowackim i czeskim postrzegamy bardzo pozytywnie. Ta współpraca przynosi nam stówki dokonanych transakcji, które często przychodzą od zupełnie nowych klientów. I to wszystko dzięki aktywnemu podejściu wydawców, którzy potrafią przedstawić nasze produkty w kreatywny sposób i to na miejscach, które byłyby dla nas tylko trudno dostępne.

Jan Skalický

Online Marketing Manager, 4Home a. s.

Drzwi otwarte na nowe źródła trafficu

Dołączy do sieci afiliacyjnej i uzyskaj dostęp do tysiącu mediów, które inaczej były dla Ciebie tylko trudno dostępne, albo może w ogółu niedostępne. Największy wydawcy często celowo tworzą takie projekty, które bezpośrednio związane z programami partnerskimi. Skorzystaj również z możliwości własnego programu partnerskiego, z którym sieć Dognet profesjonalnie pomóże w każdym kierunku.

Wydawcy z treścią dla nas priorytetowy

Skupiamy się głownie na współpracę z wydawcami, którzy tworzą kontent. Oczywiście współpracujemy również z istotnymi serwisami cashback i kuponami, rabatowymi jednak wydawcy z treścią – czasopisma, katalogi, strony z recenzjami itp. są dla nas priorytetem.

  • Strony z recenzjami
  • Katalogi produktów
  • Czasopisma
  • Blogi
  • Serwisy Cashback
  • Serwisy z kuponami rabatowymi
  • Influencerzy (FB, instagram, YT)

Cały zespół dla pozyskiwania i komunikacji z wydawcami stara się, żeby każdy odpowiedni wydawca wiedział o wszystkich programach partnerskich, które mogą być dla niego interesujące. Wydawca otrzymuje informacje przez media społecznościowe, newsletter, nasz system i przez bezpośrednią komunikacją z nami, często i telefonicznie. To wszystko dlatego, żeby programy partnerskie były skuteczne i reklamodawca zadowolony.

Júlia ferancová

Key Relationship Manager

Właściwie ustawiony i zarządzany program partnerski może przynosić nawet 25% zamówień

Aktualnie w sieci Dognet pracujemy z powyżej 4000 wydawcami z całej CEE. Głownie chodzi oczywiście o wydawców czeskich i słowackich. Jak jedyna sieć wydajemy książki dla wydawców i blogerów, organizujemy spotkania oraz wykładamy na uczelniach.

Wszystko dlatego, że chcemy przynosić dobrych wydawców i również edukować istniejących. Nie wszystko zależy od technologii sieci i parametrach. W ciągu sześciu lat działania przynieśliśmy nowy standard komunikacji, edukacji i całego funkcjonowania marketingu afiliacyjnego głównie na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech.