1. Formularz zgłoszeniowy
Pierwszym krokiem jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, w którym podajesz dane swojego e-sklepu / projektu. Po wysłaniu wypełnionego formularza skontaktujemy się z Tobą nie później niż w następnym dniu roboczym.
Pierwszym krokiem jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, w którym podajesz dane swojego e-sklepu / projektu. Po wysłaniu wypełnionego formularza skontaktujemy się z Tobą nie później niż w następnym dniu roboczym.
Omówimy z Tobą twoje oczekiwania, cele i potencjał programu partnerskiego. Ustalimy ustawienia i warunki Twojego programu partnerskiego, wysokość prowizji, model fakturowania, ocenę, nadzór programu i kolejne szczegóły naszej współpracy. Na tej podstawie prześlemy Ci propozycję umowy i po jej podpisaniu przejdziemy do integracji programu partnerskiego.
Na Twoją witrynę będzie potrzebne umieścić dwa kody JavaScript w celu śledzenia kliknięć i sprzedaży naszych wydawców. Jest to podobne do Google Analytics i eCommerce tracking, które śledzą Twoich odwiedzających i dane odsyła do Google Analytics.
Będziemy od Ciebie potrzebować minimalnie jeden zestaw banerów do Twojego projektu. Możesz skorzystać z banerów z Google Ads. Używamy tych samych wymiarów co Google 😉
Masz e-sklep? Jeśli tak, będziemy od Ciebie potrzebować również Twój XML feed produktov. Najczęściej używamy feedów w tej samej strukturze co Heuréka czy Google Shopping. Ale jeśli możesz przygotować dla nas osobny feed, tym lepiej (z naszymi tagami UTM w adresie URL i ceną produktu przed rabatem).
W celu dobrze przestawić Twój program partnerski będziemy potrzebowali logo Twojej witryny i opis Twojego projektu. Będziemy również publikować te informacje na naszej stronie internetowej w sekcji Programy partnerskie. Możesz również sprawdzić opisy innych reklamodawców, wystarczy tylko kliknąć na pojedyncze programy partnerskiej.
Kiedy wszystko przygotowane, możemy oficjalnie uruchomić Twój program partnerski. Przed uruchomieniem jeszcze raz z Tobą sprawdzimy całe ustawienie programu partnerskiego. Jeśli wszystko się zgadza, zaczynamy promować program partnerski wśród wydawców.
Rozkręcenie programu partnerskiego trwa około 3-6 miesięcy, kiedy dbamy o jej rozwój my. Następnie możemy ponownie sprawdzić jej wydajność i poszczególne parametry. Wspólnie możemy szukać ulepszenia i lepszy kierunek Twojego programu, na przykład ulepszenie feeda XML, nowe banery, włączenie Twojego projektu do systemu Banea, bliższa współpraca z wybranymi wydawcami, blokowanie adresów IP Twoich biur, dodawanie kuponów rabatowych, dodawanie linku do programu na dole strony internetowej itp.), pozyskanie, dodatkowe wsparcie SEO i nie tylko.