Jak wydawcy powinni przygotować się na Black Friday?
Jak wydawcy powinni przygotować się na Black Friday?
Black Friday (Czarny Piątek) to nic innego jak dzień wyprzedaży, promocji i świetnych okazji. Wydarzenie to wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i staje się coraz bardziej popularne w Europie. Jako że kupowanie produktów przez internet ciągle wzrasta, każdy kto zajmuje się e-commerce, powinien przygotować się do tego wydarzenia odpowiednio wcześniej.
Jeśli jesteś wydawcą, który zarabia na swoich treściach w marketingu afiliacyjnym, Black Friday może być dla Ciebie świetną szansą na zarobek. Jak odpowiednio przygotować się do promocji na ten dzień?
Do przemyślenia i wyszukania:
- Poszukaj najpopularniejszych produktów w tym okresie. Staraj się przewidzieć, co publiczność chce kupić. Jest to szansa na zaproponowanie kupna prezentu dla bliskich i znajomych. W większości przypadków zawsze mamy problemy, z tym co podarować na Boże Narodzenie. Rzuć swoim czytelnikom jakiś pomysł!
- Uwzględnij na swoich stronach poradniki podarunkowe, recenzje produktów itp. Spodziewaj się ofert last minute przygotowanych specjalnie na Black Friday.
Do zrobienia na swoim koncie:
- Aplikuj na nowe programy, które oferują promocje na Black Friday. Możesz odkryć nowe promocje, które mają oferty dopasowane do twoich transakcji strategicznych.
- Sprawdź reklamodawców, którzy mają własne wyzwania związane z partnerami. Masz wtedy zwiększoną szansę na dodatkowe zarobki.
- Sprawdź wszystkie wprowadzone zmiany programów partnerskich. Zdecyduj, na jakich reklamodawcach się skupisz.
- Sprawdź, czy reklamodawcy zamieścili banery dedykowane specjalnie na Black Friday.
- Nie zapominaj o statystykach podczas Czarnego Piątku i dostosowuj się do maksymalnej efektywności.
Co zrobić dla własnego projektu partnerskiego?
- Zaktualizuj wszystkie swoje linki partnerskie. Upewnij się, że wszystkie linki na twojej stronie działają.
- Przetwarzaj starsze treści, które sprawdziły się i nadal są interesujące dla Twoich odbiorców.
- Sprawdź ponownie wszystkie teksty pod kątem SEO i śledź najważniejsze słowa kluczowe pozycjonujące w Google Search Console.
- Zobacz swoje kampanie PPC. Znajdź najbardziej efektywnych odbiorców i wykorzystaj ich. Zoptymalizuj także działające kampanie.
- Ustaw banery na swojej stronie odpowiednio wcześniej.
- Spróbuj się wyróżnić. Dostosuj swoje oferty i bądź kreatywny. Pokaż swoim odwiedzającym coś, co widzą tylko w Twojej witrynie.
- Użyj zwiastunów kampanii.
- Nie wahaj się sam zorganizować konkursu z nagrodami.
- Jeśli masz bardziej złożoną stronę, powinieneś utworzyć osobną landing page na Black Friday.
- Wreszcie, podziel się najlepszymi ofertami podczas Black Friday na swoich osobistych stronach mediów społecznościowych i nie wstydź się polecić ich bezpośrednio znajomym.
Chciałbyś dodać jakieś swoje wartościowe wskazówki? Pisz śmiało w komentarzu.