Jak wydawcy powinni przygotować się na Black Friday?

Jak wydawcy powinni przygotować się na Black Friday?

Black Friday (Czarny Piątek) to nic innego jak dzień wyprzedaży, promocji i świetnych okazji. Wydarzenie to wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i staje się coraz bardziej popularne w Europie. Jako że kupowanie produktów przez internet ciągle wzrasta, każdy kto zajmuje się e-commerce, powinien przygotować się do tego wydarzenia odpowiednio wcześniej.

Jeśli jesteś wydawcą, który zarabia na swoich treściach w marketingu afiliacyjnym, Black Friday może być dla Ciebie świetną szansą na zarobek. Jak odpowiednio przygotować się do promocji na ten dzień?

Do przemyślenia i wyszukania:

  1. Poszukaj najpopularniejszych produktów w tym okresie. Staraj się przewidzieć, co publiczność chce kupić. Jest to szansa na zaproponowanie kupna prezentu dla bliskich i znajomych. W większości przypadków zawsze mamy problemy, z tym co podarować na Boże Narodzenie. Rzuć swoim czytelnikom jakiś pomysł!
  2. Uwzględnij na swoich stronach poradniki podarunkowe, recenzje produktów itp. Spodziewaj się ofert last minute przygotowanych specjalnie na Black Friday.

Do zrobienia na swoim koncie:

  1. Aplikuj na nowe programy, które oferują promocje na Black Friday. Możesz odkryć nowe promocje, które mają oferty dopasowane do twoich transakcji strategicznych.
  2. Sprawdź reklamodawców, którzy mają własne wyzwania związane z partnerami. Masz wtedy zwiększoną szansę na dodatkowe zarobki.
  3. Sprawdź wszystkie wprowadzone zmiany programów partnerskich. Zdecyduj, na jakich reklamodawcach się skupisz.
  4. Sprawdź, czy reklamodawcy zamieścili banery dedykowane specjalnie na Black Friday.
  5. Nie zapominaj o statystykach podczas Czarnego Piątku i dostosowuj się do maksymalnej efektywności.

Co zrobić dla własnego projektu partnerskiego?

  1. Zaktualizuj wszystkie swoje linki partnerskie. Upewnij się, że wszystkie linki na twojej stronie działają.
  2. Przetwarzaj starsze treści, które sprawdziły się i nadal są interesujące dla Twoich odbiorców.
  3. Sprawdź ponownie wszystkie teksty pod kątem SEO i śledź najważniejsze słowa kluczowe pozycjonujące w Google Search Console.
  4. Zobacz swoje kampanie PPC. Znajdź najbardziej efektywnych odbiorców i wykorzystaj ich. Zoptymalizuj także działające kampanie.
  5. Ustaw banery na swojej stronie odpowiednio wcześniej.
  6. Spróbuj się wyróżnić. Dostosuj swoje oferty i bądź kreatywny. Pokaż swoim odwiedzającym coś, co widzą tylko w Twojej witrynie.
  7. Użyj zwiastunów kampanii.
  8. Nie wahaj się sam zorganizować konkursu z nagrodami.
  9. Jeśli masz bardziej złożoną stronę, powinieneś utworzyć osobną landing page na Black Friday.
  10. Wreszcie, podziel się najlepszymi ofertami podczas  Black Friday na swoich osobistych stronach mediów społecznościowych i nie wstydź się polecić ich bezpośrednio znajomym.

Chciałbyś dodać jakieś swoje wartościowe wskazówki? Pisz śmiało w komentarzu.

 

Jak wydawcy powinni przygotować się na Black Friday?

Podobał ci się ten artykuł?



Anika Adamczyk
Anika Adamczyk

Affiliate Manager for Poland

Więcej artykułów, które mogą Cię zainteresować

Kampanie dostępne w naszej sieci: